DOIN'PRO i.o.
Simpele oplossingen voor uw secundaire processen

Welkom!

Groei is mooi! Vaak blijken de secundaire processen dan niet altijd in gelijke tred mee te veranderen. Langere termijn doelstellingen worden daardoor een uitdaging.

Bent u uw kostbare tijd kwijt aan bijvoorbeeld administratie, compliance of HR processen? Hebt u nagenoeg geen tijd om eens kritisch door de processen te lopen? Tijd om processen dan ook aan te passen hebt u eigenlijk helemaal niet.

DOIN’PRO neemt deze zorg graag van u over. Terwijl u zich bezighoudt met uw core business, luistert DOIN'PRO naar uw organisatie en wordt gekeken naar de systemen die u tot uw beschikking hebt. 

Dus bij voorkeur géén nieuwe systemen, maar optimalisering van bestaande. Uw processen zijn immers met een reden ontstaan. Waarom dan volledig omgooien? Kleine aanpassingen kunnen vaak al tot een behoorlijke tijdsbesparing leiden.

DOIN'PRO is multi-inzetbaar! De professionele en klantgerichte services van DOIN'PRO bieden u de helpende hand, zodat u alle aandacht kunt besteden aan de activiteiten waar u echt goed in bent!

De dienstverlening van DOIN'PRO is uitermate geschikt voor de kleinere ondernemer. Neem contact met mij op en we bespreken de mogelijkheden.

Dienstverlening en expertise op het gebied van HR- en verzekeringsprocessen. DOIN’PRO biedt u advisering, INterim management, begeleiding en/of ondersteuning daar waar u behoefte aan hebt.

DO = INterim en PROject management

  • Behoefte aan tijdelijk management, door bijvoorbeeld zwangerschap of overbrugging bij een plotselinge vacature? Ik ben direct INzetbaar, heb jarenlange ervaring met het managen van afdelingen en voldoe aan de vereisten voor klantcontact die de Wet financiële dienstverlening voorschrijft.
  • U gaat een veranderingsproces inzetten? Ik heb uitgebreide ervaring met PROject-, PROcesbegeleiding en implementatie van bijvoorbeeld klachtenprocedures, gewijzigde polisvoorwaarden en systeemwijzigingen. Deze ervaring kan uiteraard ook worden toegepast bij andere organisatorische veranderingen.
  • Overbelaste ondersteuner(s)? Ik INventariseer graag voor u de werkzaamheden, breng advies uit, zorg voor efficiency en training.
  • U verwacht binnenkort een audit? Ik ben gecertificeerd INtern auditor (ISO9001) en sta u graag bij met het in kaart brengen of op orde brengen van uw PROcessen.

DO = INsurance PROfessional

  • Meer dan 18 jaar ervaring in de verzekeringsbranche resulteert in uitgebreide kennis op het gebied van bezit- en persoonsverzekeringen. Ik ben gediplomeerd in Strategisch Human Resource Management en voldoe aan de WFT vakbekwaamheidseisen. U kunt dan ook uitgaan van kwaliteit en up-to-date dienstverlening. 

DO = INtegriteit en PROgressie

  • INtegriteit vind ik belangrijk. Desgewenst ontvangt u naast een heldere opdrachtbeschrijving ook een ‘verklaring van goed gedrag’. U krijgt van mij gevraagd, maar ook ongevraagd eerlijk advies zolang dit mijns inziens tot verbetering van uw organisatie leidt.
  • Ik geloof in de onderlinge verbondenheid van processen, waarbij alles terug te leiden is tot de mens. Uw medewerkers zijn uw meest waardevolle bezit. Daarmee ga ik zorgvuldig om. Van medewerker naar ambassadeur dát is wat ik voor u wil bereiken. 

 

‘What you see, is what you get’ - geen verborgen agenda en altijd een eerlijke opinie met respect en hart voor de zaak. Alleen zo komen we verder. 

Hartelijke groetDominique Faber